fredag 15 april 2011

packa pappas kappsäck.

Hahah. Klockan är nio och jag har inte börjat packa än. Imorron åke jag vid ca åtta och det är väl bäst att sätta igång nu. Förresten hittar jag inte mina stövlar. Jag vet att jag hade dem i skolan senast men sen då. Panik. Det är svårt att veta vad
man ska ta på sig eftersom man inte vet vad det blir för väder riktigt. haha. Varmt, kallt, lagom? Ja det är frågan. Dubbla sovsäckar får hänga med för jag tänker inte hacka tänder som jag gjorde förra året. Hacka tänder hela natten=ingen sömn och dålig på att ta in saker, samt disskutera, vilket är vad det går ut på!
Nästa fråga, ska plattången med? Jag vet att det låter som om jag är en utseendefikserad fjortis men det är skönt att veta att även om håret ser ut som ett skatbo går det att göra något åt det. haha. vilka problem jag har egentligen!




Det här är Evelina och jag förra året, mindre glada att få åka hem efter en underbar vecka. Man kan också se ut såhär om man vill. Det var fruktansvärt roligt förra året, jag hoppas det blir lika bra detta året. Dock har jag en liten magkänsla av att det inte kommer bli det. Jag får helt enkelt ta det som det kommer. Mina förväntningar får inte vara för höga, då blir man bara besviken.

puss





Inga kommentarer: