tisdag 26 april 2011

complaining

Ursäkta, här kommer nog mitt största klagoinlägg för denna bloggen, men eftersom det är min blogg så bestämmer jag mig för att det är okej, iallafall för denna gången.

Jag kan börja med att jag igår kom hem från jordens underbaraste plats, Taizé. Det känns så himla konstig att vara hemma och min ''hemmahjärna'' är liksom avstäng fortfarande. Jag saknar alla vänner. Jag vaknade upp imorses och kände mig ensammast vi världen! Inga tjejer att se när man vaknar och heller några killar som pratade lugnt i tältet bredvid. typiskt..
Även jag har fått ont i halsen, jag som precis fått bort min halsont har lyckats få det igen, dock inte lika mycket som förra gången (tror inte att det går). Jag känner att det sitter i kroppen och jag är hes. Så nu kunde jag inte träna som jag tänkt mig denna veckan.
Mitt knä förstörde mycket av upplevelsen i taizé. Jag kunde inte riktigt koncentrera mig på allt som hände runt omkring eftersom varje liten belastning kändes som en kniv stack in i knät. När jag suttit en längre stund i kyrkan så förökade sig knivarna. Ja det var en lite liknelse helt enkelt.
Nu är jag också fruktansvärt trött efter resan och det är som en dimma det som händer. Jag r så förvirrad och avtrubbad.

Jag saknar verkligen alla som var med på resan det är väldigt tomt i mitt rum just nu! kom hit och fyll det med värme kära vänner!

pussar!

Inga kommentarer: