söndag 18 december 2011

vackra jul

Vi har firat jul! Så fint. Jag vet inte julkänslorna just nu är bättre än de var med jag hade det underbart. Vi gjorde en jättefin pepparkaksborg! Vilket samarbete! Underbart.
Här är våra vänner för dem som inte kunde komma. HAHAH. Manne är den spinkiga, lite väl bruna gubben som är påväg att hoppa. Erika är den tjocka gumman som står bredvid. Anton och Alexander har slips, Amanda är prickig, Hanna är rutig och Andreas har en hatt som är mer lik en hög avföring lagt av en ko ( han är bredvid Manne).
Här är det fina resultaten. Vi gjorde våra egna gubbar något större till höge är Judit. viss är hon lik? till vänster ser man mitt och Cissis huvuden. Vi är så stolta att vi lyckades. Nästa år ska vi göra ett amatörhus, detta året var bara nybörjare, men ganska lyckat för att vara nybörjare, inte sant? :)

Nu ska jag iväg och bowla och äta julbord med min släkt! mys.

Inga kommentarer: