onsdag 28 december 2011

April-Juni

April:
Hela april var lite såhär! Taizeresan mitt i alltihop var inget undantag! Omtumlande på ett bra sätt om det går?
Vi gjorde ett eget serieomslag
lek med en tysk som vi sedan såg överallt hela tiden, utan att överdirva, efter det.

Jag och en av mina och Erikas fina spanjorer Miguel/Makey
Diskussiongruppen som bara ville leka!
Corectorteam= maneger över köket! Roligaste jobbet man kan hitta!
Gruppfoto med några random killar på kanten. Haha.

Jag var i Tazé över påsklovet med min lilla skaragrupp. Det var omtumlande men perfekt. Påsken var dock något jag inte skulle rekommendera att åka på om man ska dit. Alldeles för hysteriskt.
Jag tillbringade också väldigt mycket tid i mitt andra hem, Nicolai. Allt var lyckligt med ändå någon slags stress låg i ögonvrån. Jag kollade ögonen ur mig på vamparie daries och jag fick min önskan igenom, Kristian visade mig runt på Katedral. Haha. Det var faktiskt lite värre än jag tänkt mig men ändå lite mysigt. Jag fick också leka veterinär till Sushi. De andra hade vart elaka och hon hade fått en varblöd bredvid ögat vilket betydde att varje dag skulle hon in två gånger och sårskorpan skulle ryckas bort och in skulle väteperoxid. Det slutade väl trotts allt.

Maj:
en fin mv-bal och lite såhär såg vi ut.

Linnéa och Hanna lagar mat

Tittade endel på pretty little liars som blev min nya vardagsdrog. Min rosa mobil dog så jag lämnade in den på spabehandling i tre veckor utan något som helst resultat. Världens längsta kafferast för de som jobbade skulle jag tro. Jag hade en skagakris eftersom jag började inse att mitt utryck '' änså länge har inte någon i min familj gått'', men tre år hade gått och det är hyfsad lång tid, Viktor skulle börja på Skaga månaden efter med Cissi som ledare. Skaragruppen var på flarken och det var soligt och fint. Jag stressade med fina kompletteringsuppgifter som gav resultat. Hade ångest över matte c som inte alls som jag trodde, men som slutade väl tillslut. Den roligaste händelsen detta året var när jag fastnade i en klänning på zara. Dom sa att jag kunde gå hem med klänningen på så fick jag göra vad jag ville. Men vi slet tillslut av den.. p
Ungerngruppen planerade för att ungernungarna skulle anlända och insåg att det inte var allt för lång tid kvar tills skolan slutade för terminen.

Juni:
Karnevalen
En sammanfattning av hela midsommar i en bild
Midsommargudtjänst på Skaga som vanligt! Där var även min brorJa, det är inte lätt att få alla på en bild..
Diskställsbygge
Skagaträff vid stranden
Smarta uppfinningar. Nio mygghattar kan vara bra till mycket. Det och lite silvertejp. HAHA.

Tillsammans med min underbara klass klädde vi ut oss till sagan om ringen och hade den bästa tiden på året. Friluftsgruppen stack på läger till Flarken och det var mer än perfekt men också väldigt tröttsamt. Hade själmordstankar inför det stundande slutprovet i matte. Erika, Kristian och jag taggade bilsemester och lyssnade på Daniel Adams-Ray. Tillsammans med Frida spenderade vi mycket tid i simbassängen och vi fick frågan om hon var min mamma! Midsommar kom och den var lugn och skön innan vi stack till ett lite mindre lugnt läger i tividen och ösjönäs.

Inga kommentarer: