tisdag 13 december 2011

signum

Det har nästan blivit mitt signum att jag sitter och pluggar och äter lussebullar. Idag är inget undantag kan jag tillägga. En ledig tisdag som denna sitter jag och pluggar på religionen som ska vara klar innan söndag. Haha. Kompisar som jag lärde känna typ i lördags måste tro jag är helt koko. Lussebullar och plugg, dag in och dag ut. ;)
Men jag har faktist försvar för det, lussebullar är sjuuuukt gott, speciellt dom som jag och Kristian gjorde i lördags samt att man behöver plugga och göra klart saker i tid annars får man inte bra betyg och det mitt mål just nu! Hahaha.

Btw, snart ska min familj till min farmor som fyller 80 år idag! Fatta lilla farmor är 80 år! Ojojoj, tufft. Vi ska lussa som vi alltid gör. Jag, Viktor, Lukas och Pappa. Sen ska vi vidare till Vinningaskolan där Lukas ska lussa med sin klass. Fatta att det gått sex år sedan jag gick ur Vinninga. Det är nästan tragiskt!

puss

Inga kommentarer: