fredag 30 december 2011

Juli-September

Juli:


Fina konfirmanden.


Team Joelsson
Hoa som en uggla i ett träd.
Alltid redo!

Jag var på möhippa. Min familj åkte på semester till okänt ställe utan att fråga om jag ville följa med. Jag misstänkte att min stortå var bruten, vilket jag fortfarande tror för dem blålila randen är fortfarande kvar, men orkade inte med den låga väntetiden för röntgen så jag låtsades som om det inte hänt. Jag fick mystiska brev med fina citat. Jag jobbade tre veckor på konsthallen där jag räknade personer som besökte. Det var ganska trist tills jag kom på att man kunde ha med sig sin dator och filmer och jag stickade tre par raggsockar innan mamma sa att det blev för dyrt att köpa mer garn. Ramlade in i en garderob och fick ett gigantiskt blåmärke som aldrig försvann. Endel trodde att Kristian hade misshandlat mig.. HAHA. Jag var på konfirmation och hämtade en fin lillebror som var tvungen att lämna sina vänner och ville inte alls hem. Jag och min vän sov på en studsmatta och det var en av de värsta nätterna i mitt liv. Jag sov ingenting och sen skulle jag upp och jobba innan jag åkte på ett fint picknickbröllop.

Augusti:

Vy över Lysekil
Frukost på soldäck
Vi fann kärleken i Halmstad

Augusti började med en bilsemester som hette duga. Vi fyra snälla ungdomar gjorde mycket busigt och gick i korsets tecken för att få plats på camping. Haha. Det var dagar som hamnar högt upp på listan av bra sommardagar. Mina Ungrare var här och jag pratade bara engelska tills min svenska blev engelsk. När de sedan åkte hem tog de med en del av mitt hjärta och det var sorgligt. Jag var på Göteborgs kulturkalas och gjorde spontana saker. Det var underbart och väldigt fint att träffa en vän som precis var hemkommen från Australien. Jag såg Daniel Adams-ray och var lycklig, sen började jag skolan. Zumban satte fart på min kropp och jag började träna på att köra med kärra!

September:
Izabella!
Andrea och jag är busigakalaskalaskalas!

I September busade jag mycket med min klass och hade det allmänt gött. Hade snygga underkläder och förstod varför alla sa att man blir snyggare när man bär snygga underkläder. Kollade på idol och skrattade. Min röst försvann och det var ganska roligt! Jag hittade en app till min mobil och började räkna ner till studenten innan jag stack till flämslätt och träffade mitt utskott. Vi tog skolkort och det blev faktiskt riktigt riktigt kasst! Var på nattkamp och fick nio poäng på bajskontrollen, innan jag filppade ur och ville skjuta mina grannar. Sedan försvann min Facebook och jag skrattade åt alla patetiska saker som det förde med sig.

Inga kommentarer: