tisdag 27 december 2011

julen i sin helhet

Nu är Julen över, även om August påminde mig att den håller på ända till påska! Fast neh, det gör den inte i mitt huvud iallafall!

Julafton firades i vårt eget lilla hem. Väldigt lugnt och trevligt. Dagen efter åkte vi till urskogen som sagt, mormor och morfar och där var det mindre lugnt med alla kusiner men ändå mysigt. Dagmar hälsade på även oss och strömmen var väldigt svajig kan man säga. Spännande, det var nästan som att frilufta tyckte jag allt. ;)
På annandagen var det dags för det årliga släktkalaset. Det var inte heller lika hysteriskt som vanligt och jag låtsades vara vuxen och prata viktiga saker. HAHA.

Vissa av de här personerna träffar man en gång per år och just på annandag jul. Så när man sa hejdå det här året så sa vi : '' ja vi får väl se vart jag är nästa år, förhoppningsvis gör jag något annat, men man kanske kan komma hem från det'' Shiiit!
Just det fick mig att tänka efter. Tänk nästa år får man kanske inte träffa dom. Ja, jag är inne i något slags kris just nu. Jag är inte osäker på om jag vill bort här ifrån men jag vill inte lämna mina vänner och allt det trygga bakom mig kan man väl säga. :P Jaja, det är nog bara normalt skulle jag tro.

puss

Inga kommentarer: