tisdag 20 december 2011

Snabbt Snabbare Snabbast

Jag hade precis börjat på ett inlägg som började med: åh, du vackra frusna måndag. Men så tänkte jag lite och kom på att det inte alls är måndag utan tisdag och att jag var ledig igår. Så perfekt. Så idag är alltså sista dagen i skolan och jag går mellan åtta och nio. Haha. Man kan ju le lite för sig själv iallafall eftersom svenskar inte gillar när man skryter. ;)

En redovisning kvar och en lektion kvar på denna teminen. Det har gått helt sinnessjuk fort! Jag har gått runt hela hösttreminen och inte riktigt fattat att det var ett tag sen det var sommar. HAHAHA. Flum. Nu är det bara en temin kvar innan jag tar studenten, en student som du givetvis är välkomna till om du känner för det. :)
En termin, inte ens ett halvår kvar. Om den ska gå lite snabbt som den här (vissa säger att den går snabbare) så hinner den inte ens börja innan den är slut. Ojoj, hur ska det sluta?!

nu ska jag se på julkalendern. Puss.

Inga kommentarer: