fredag 13 maj 2011

utomjordingarna är tillbaka

Jag är irriterad så in i bomben. Min mobil ligger hos onoff och väntar. Dom har kollat men det var inget fel på den! Hallå, det var ju inte så att jag lämnade in den för skoj skull direkt! Eller tror dom att jag bara '' nej men jag tror jag tar och lämnar in min mobil ett tag så att jag slipper den? Isåfall vet jag bättre sätt att göra sig av med mobilen. Och inte nog med att den har vart borta mer än en vecka dom vill också ha 400 spänn för det! För att dom inte har hittar nått fel? Helt ärligt måste dom ha en skruv lös eller nått. Mamma får hämta ut mobilen imorron, jag kommer inte klara av att gå in där och sansat betala och gå där ifrån. jag är så irriterad så att tårarna kommer vilken sekund som helst, ja det händer mig alltid när jag är irriterad och vill vara rikigt arg på någon.

Asså onoff kan gå och slänga sig i sjön, jag vill ha tillbaka min icke startande mobil som utomjordingar har tagit över!

puss

Inga kommentarer: