måndag 2 maj 2011

en slant för mamma...

Ja, som ni nog redan vet så ska spotify sluta ha gratisgrejs. Det räcker tydligen inte med att de ska spela reklam mer eller mindre hela tiden, utan nu ska man behöva betala också. Jag blir så sur. Jag funderar på om det är värt att betala minst 50 kr i månaden för att ha tillgång till vilken musik som helst, hela tiden. Jag som hade tänkt att jag skulle spara typ alla mina pengar för att kunna återvända till taize nästa år, så det jag vill säga är att jag inte alls har lust att lägga pengar på det. Jag har ju massa låtar på min ipod, dock har hörlurarna gått sönder, men det kan man ju fixa nya ganska snabbt. Jag blir faktist sur! Varför ska dom göra såhär?! jag som tyckte att de hade ett bra koncept. Om dom inte förstår det själva så kan jag ju berätta för dom att fler kommer börja ladda ner igen och sluta använda spotify, vilket dom inte direkt kommer tjäna på om man ska vara ärlig. Ja vi får väl se hur det slutar, men jag kommer iallafall tills ett tag fram över, tills jag ska bestämma om jag vill betala eller bara fixa låtar på annat sätt.

puss.

Inga kommentarer: