söndag 8 maj 2011

flarken

Heej. Jag har precis kommit hem från Flarken. Det har vart så härligt och jag märkte att jag saknat det mer än vad jag trott. Mysigt var det och nu ligger jag här halv dåsig med röda kinder och kan inte sova eftersom jag är för pigg och jag kommer inte kunna sova i kväll.
Jag måste bara säga att jag och Cissi var så fruktansvärt coola och körde ut. Haha. Vi tog följe och ja. Vi är liksom bäst. Tänk er en jättesmal väg som är sista biten innan man kommer fram. Då sa jag till flickorna i bilen: ''här skulle man inte vilja möta en bil''. Och vet ni, jo några minuter senare möter vi en buss!! Han sitter och flinar när jag ska försöka backa upp på en liten avstickande väg. Sjukt vare och jag var fruktansvärt lycklig när bussen tillslut passerat!

ja för att sammanfatta så har det vart asbra och vår skaragrupp är bäst och kan samarbeta väldigt bra! Jag är lycklig!

puss!

Inga kommentarer: