torsdag 5 maj 2011

död

Haha. jag har lämnat in min telefon nu. Jag gick dit, astaggadd för att vara en riktigt suremma. Men, lyckades jag? Nja jag skulle inte godkänna mig själv om jag var min egen domare. Han sa såklart att det var mitt fel, jag hade gjort den fuktskadad och tappat den alldeles för hårt i marken, samt pratat för mycket i telefon. Hur fan kan man prata FÖR mycket i telefon? Ursäkta men jag trodde att en mobiltelefon var till för att prata i? Haha. Heeeelt sjuk. Men aja. Nu ska min telefon på lagning. I TRE VECKOR. Men eftersom jag är så beroende av min telefon gick jag direkt hem, gick in på net on net och beställde hem en ny, vääldigt billig. Allt ihop alltså inklusive frakt gick på under 100 kr.

Jag ska tala om för er att man är handikappad utan mobil. Man ska ringa dit och smsa dit. Så är denna välden. Egentligen så ska det väl inte spela någon roll men jag tycker det är jobbigt. Tänk om jag imorron när jag ska köra till flarken får motorstopp och bilen brinner. Då skulle jag önska att jag kunde ringa min tekniska pappa och gråta en skvätt medans han funderar om vad som kan vara fel. hahaha.

Jaja. Min blivande mobil kommer nog imorron om om inte ljög i annonsen. Jag håller tummarna på att den kommer när jag svishar förbi vinninga imorron eftermiddag. Haha

Villl ni veta vad gubben som jag pratade med sa? Det får ni allafall. Han sa '' när din mobil kommer tillbaka så skickar vi ett sms''. Haha. Hur skulle jag få det smset om min mobil låg i lådan hos dem? ja det är värt att tänka på.

ha det bra.

Puss!

Inga kommentarer: