söndag 1 maj 2011

ja, men eller hur

Jag har under hela dagen försökt att ladda upp det vackra bildspelet som jag skapat i imovie. Men nu är det så att när det väl skulle fungerat så visade det sig att det inte gjorde det, konstigt nog.

Anyway, jag håller på att skriva om London i engelskan. Vi fick välja hur vi ville jobba samt vilket ämne vi ville jobba med och eftersom jag var väldigt inne på London när vi började så var det ett självklart val. Jag skriver mest om vad jag själv gillar och inte så mycket om historian bakom. Men nu har jag säkert suttit här i några timmar (med några avbrott..) och har enbart fått ihop en sida. Det är svårt att få ner lite känslor i texten. Jag vill inte att den ska bli som en stel tråkigt vanlig uppsats utan något mer av en personlig sak, bara för att jag har möjlighet typ.

puss

Inga kommentarer: