torsdag 26 maj 2011

Du vet väl om att du är värdefull

Jag har alltid undrat över varför tjejer med platt hår vill ha lockigt hår och tjejer med lockigt hår vill ha platt hår eller iallafall inte sådana lockar dom redan har.

Jag är en av de tjejerna som absolut inte vill ha det håret som jag har, eller jag var iallafall en av de tjejerna, just nu bryr jag mig inte jättemycket, förutom när jag ska bli lite extra fin såklart. haha.

Jag vill bara sucka och tycka att världen är lite värdelös i mellan åt.
Varför kan vi inte bara nöja oss som vi har blivit skapta som. Rakt eller lockigt, det spelar väl inte större roll om man tänker på hur många mycket större problem det finns i världen. Man får bara försöka acceptera det som det är.
Egentligen är det bara alla högt uppsatta innom många områden som bestämmer hur vi ska se ut. Fatta vad coolt om hela världen skulle strejka och se ut precis som dom gör, utan smink, hårprodukter och bantingskurer. Gött. Haha. Min lilla drömvärld.

Ni är bäst precis som ni är! puss

Inga kommentarer: