torsdag 24 juli 2014

Svolvear en andra gång

Igår var det min namnsdag, Emma dagen var igår och det firade jag och Matylda med att åka till Svolvear på tur. En liten shoppingtur. Mina svarta byxor gick sönder i förrgår så jag behövde nya och det är alltid trevligt att åka iväg en stund! 

 Vi började vår resa med att åka med Sigrid. Vår älskade lilla färga till Fiskeböl (fast med norskt ö då).

 Vi tog VIP platserna kan man säga. Högst upp framför kaptenen satt vi och gottade oss med våffla och njöt av utsikten!


Jag åt även sushi som  jag saknat så sjukt mycket. Mums. Men inget slår Örebrosushi! ;)

 

När man åker på Lofoten är det många som inte kan sluta titta på de vackra bergen. Vi har tyvärr vant oss, det är ju där varje dag så vi blir helt lyriska när vi kan se en horisont. Hehe

Bergen tar aldrig slut! Inte cyklisterna heller. Haha.

Och till sist har jag nu hittat min norska genser! Fantastiskt. Min egna lusekofta som väger mer än mitt huvud, om jag nu skulle få för mig att väga det så att säga.


Inga kommentarer: