tisdag 22 juli 2014

Något nytt?

Hallå där bakom granen! Imorgon går jag in på min 8 jobbdag i sträck. Japp, det är tufft. Men jag kom inte heller hit för att sola och bada direkt. Efter jobbet imorgon ska jag och Matilda till Sortland och shoppa lite. Mina byxor gick sönder idag efter att ha använt dem varje dag sen jag kom. hehe. Typiskt. Så nu behöver jag nya och den här gången måste de vara bekväma! 

Det är nu föresten bekräftat att vi ska bo vår sista tid på hotellet. Ja, vi har iallafall nära till jobbet. Hehe. Något annat som är nytt? Nej, inte direkt. Jag har nu konstant träningsvärk igen. Jag är inne i en såndär träningsfas som jag är ibland, får för mig att jag ska träna och gör det i några veckor innan jag tröttnar. Hehe. 

Jag och Lovisa ska föresten iväg på klätteräventyr den 8-10 augusti.Ska bli fantastiskt och jag ser fram emot det enormt mycket. :) 

Jag börjar sakna Sverige endel. Jag ser faktist fram emot att fortsätta plugga om en och en halv månad. Det ska bli kul att träffa alla härliga människor och samtidigt lära sig mer om socialt arbete! :)

Pussar

Inga kommentarer: