tisdag 15 juli 2014

Sverige del 1

Min tid hemma var lugn och harmonisk. Nu har jag samlat kraft för för de yttligare 7 veckorna jag har kvar här i Melbu innan jag åker hem till Sverige för denna gången. Jag har träffat mina fantastiska vänner, ätit god mat, vart på konfirmation och shoppat! 


Efter en picknick i Botan tillsammans med Kristian och Sebastian så spenderade jag några timmar tillsammans med Hanna på hennes terrass med alkoholfritt rosevin och massa tjejsnack! Fantastiska Hanni! Tänk att vi ska fortsätta bo i samma stad till hösten! :D


Allt är så billigt i Sverige. Man kan ju köpa allt. Wiie.


Och shopping blev det. Nu kommer jag klara mig resten av tiden här i Melbu. Jag är framförallt glad för mina nya hörlurar och mina hårprodukter. Får se om mitt hår blir lika fantastiskt som jag förväntar mig. hehe. 

Inga kommentarer: