måndag 16 juni 2014

inlägg numbero uno!

Hallåhallå! Nu är jag i Norge och ska försöka blogga lite här ifrån, precis som jag skulle försöka blogga från Örebro. Se hur det gick. haha. Nej men jag ska försöka vara lite mer kontinuerlig här i Melbu. 

Jag kom alltså för en vecka sen. Sedan dess har jag försökt lära mig allt och har äntligen börjat greppa allt. Men det har vart hårt jobb. Blod, svett och tårar som man brukar säga. Man gör dock inte så mycket mer än att jobba och sova här. Jag stickar endel när jag är vaken och tittar på fotbolls-VM. Haha. Mer finns inte att göra. ;) Här nedan kommer några bilder så ni får se mina omgivningar lite kort. 





Det här berget gick jag och min kollega Hanna uppför för några dagar sen. Det visade sig att berget inte ens har ett namn men vi är lyckliga ändå.

Ha de!

Inga kommentarer: