lördag 28 juni 2014

summering

Några Bilder från det senaste. Jag och Matylda besökte en strand samma dag som den första solen (sedan jag kom) snuddade Melbus mark. Det var vackert, även om vi råkade hamna på en privat strand. Hehe. Folk har alldeles för lite att göra här. Så personen som ägde stranden tog bilen ner för hela den där långa grusvägen för att tala om för oss att vi nu skulle be om ursäkt. Haha. så det kan gå. 









Jag har nu också fått mitt provisoriska norska personnummer så jag kan betala skatt och därav också få lön. Nu fattas bara ett bankkonto innan jag kan bli rik!


Flummigt på jobbet. Efter att ha städat allt som fanns att städa flummade det ur och ah, såhär kan det gå!

Annars då. Jo jag bara jobbar. Inget annat händer. Jag tränade dock två träningspass igår på gymmet. Haha. När jag tränat bodypumpen så lät jag bli övertalad av en tant att köra passet efter som visade sig vara ett extremt mage, rygg och axelpass i 30 min. hehe. Men mer änså händer inte i mitt liv tyvärr. Det är bara två veckor kvar tills jag ska åka hem, det är ju ganska nice.

Pussar.

Inga kommentarer: