tisdag 8 maj 2012

Tro

Hoppet om framtiden minskar för varje dag men idag har jag iallafall fyllt på dosen om att det kanske kan bli något med det här livet ändå.

Vi har vart på en framtidsdag i arenan som De la Gardie arrangerar en gång per år. Fyra kända personer kommer och pratar om sitt liv och vad man ska göra för att bli framgångsrik typ. En av dem iår var Emma Igelström. Hon pratade om att man måste träna sig själv i att må bra. Det var fint. Efter allt hon gått igenom så tror jag allt att det är sant. 

En man var där och pratade om ekonomi. Han är en av dem som var med och hjälpte dem i programmet Lyxfällan och är väldigt duktig på att vara rik. Typ. Han sa att alla kunde lyckas och det kändes faktiskt lite klyshigt. Han var lite haft aggressiv och sa att om vi inte ringer någon som kan förändra vårt liv idag så kommer vi misslyckas typ. Haha. Jaja, jag gör det i min egen takt! En dag kommer jag lyckas med det jag kommer på att jag ska lyckas med. ;)


Inga kommentarer: