lördag 5 maj 2012

sjung för studenten

Jag är inne i en liten sort of kris. Jag tar studenten om typ en månad! Allt går fort.

Ni vet, alla som tagit studenten säger att sista treminen går hur fort som helst. Men ska jag vara ärlig så har jag inte trott dem. Varför skulle det gå snabbare bara för att man slutar om ett halvår. Men för er som fortfarande inte tror det så kan jag säga att det går fett snabbt och man hinner liksom inte med längre.

Idag provade vi maten som vi ska bjuda på och jag har även planerat vad jag ska hänga på de personer som jag känner samt vad det får bli för presenter. Det måste liksom vara klart innan juni börjar för efter det så kommer allt mest vara galet. Shiit. Man blir nästan yr! Ska faktist börja pyssla på lite studentpresenter idag. Önska mig lycka till, det kanske är din present som blir gjort!

Ha det bäst flodhäst.

Inga kommentarer: