tisdag 1 maj 2012

ja det var det

Vill ni veta något som stör mig något så fenomenalt? Det som gör att jag kan gå i taket? haha. Egentligen är det en ganska patetisk liten detalj men ändå. Okej, här kommer det. Det som stör mig mest av allt är när personer cyklar på ettan och trampar och trampar men inte kommer någonstans. Det är framförallt killar som gör det. Med sina extremt långa ben trampar de asfort men kommer ingenstans. Vad är det för värt med det? Tror dom är dom är coola? Eller vad är deras deal?

Ett exempel är när jag ska gå till bussen. Jag kan förstå att man cyklar till bussen för att man inte hinner gå fyra minuter men när man cyklar på ettan så kan jag ju gå om dem! Då är det ju inte värt över huvud taget! ;) haha. Det tar ju seriöst fyra minuter för dem även om de cyklar. Ni kanske tänker att det är för att de ska slösa tid och inte bli för tidiga men de göra samma sak när de ska åka hem! Jag kommer ju snabbare hem än vad de gör eftersom de måste hämta sin cykel och sånt, medans jag bara går i min vanliga snabbare-än-en-cykel-hastighet.

Åh, för er som känner igen er. Snälla sluta med det! Gå istället eller lägg i en högre växel så ni slipper trampa 1143 gånger per meter.

Hejdå.

Inga kommentarer: