lördag 26 maj 2012

du måste flytta på dig!

Nu är bonnarundan avklarad! Asså ni som inte har varit med om en sådan har verkligen missat något! Det är så jävla fett roligt liksom. Vi började sex på kvällen och kom tillbaka till Lidköping igen klockan sex. 12 timmar party! Vi had inte tråkigt en endaste sekund även om man var lite mer lugn vissa stunder än andra. Haha. Det är superkul att se hur alla bor samtidigt som man åker buss och spelar musik så högtalarna nästan ramlar ner från sin plats.

Shiiit. Jag kan verkligen inte fatta att det är över nu. Vi tar studenten om 18 dagar och jag håller på att bryta ihop varje gång jag påminns om det. Så härliga år har jag haft. Knäppt att allt är över nu liksom.. Dummaste frågan att ställa till mig just nu är: ''Hur känns det nu att ta studenten!'' för ni kommer få det sämsta svaret! Förjävligt är det enda alternativet att svara.

Inga kommentarer: