fredag 18 maj 2012

take it all

Nu ska ni få veta en liten hemlis! Något som jag inte kan klara mig utan (inom matväg).

De tre sakerna är: potatisgratäng, vindruvor och apelsinjuice.

Knäppa saker va? Men så är det.

Potatisgratäng kan jag gå och längta efter och gå och tjata på min underbara mamma att jag är sugen på det. hehe. För när jag gör den så blir den inte lika god. ;) torr och äcklig. Men en dag ska jag lära mig!

Vindruvor har jag krav av, precis som vissa kvinnor har krav efter choklad så har jag det för vindruvor. Jag kan typ inte gå in i en affär utan att få med mig ett paket vindruvor! Det är så fruktansvärt gott och jag njuter varje sekund jag äter dem. Haha.

Apelsinjuice dricker jag alltid när jag vill belöna mig själv, vilket har hänt ganska ofta den senaste tiden. Mums.


Inga kommentarer: