söndag 8 januari 2012

vänsteräventyr

planering på hösta nivå!

fina konfirmandgruppen.

ja, lovet är snart slut. Vad jag ska göra imorron kan jag berätta senare men just nu vill jag berätta om konfirmandgruppen. Läger på skaga, kan det bli bättre? Bort från allt vad civilisation heter! Det är fint att se att på bara några dagar så växer deras personligheter såppas mycket. Mycket vackert!

Men så hände den lilla incidenten. Min handled tog livet av sig när den hamnade i kläm mellan två stolar. Den värker bara hela tiden så imorron får jag gå till vårdcentralen på dropp in. Något som min vårdcentral tycker är väldigt fiffigt för då behöver dom inga bestämda tider och kan helt plötsligt gå på lunch utan att säga till alla som sitter och väntar. Jag är inget stort fan av dropp in som ni hör.. Men eftersom handleden inte är svullen så fanns det ingen möjlighet att få en bokad tid.. Om jag säger såhär, förra gången jag satt i väntrummet var det en som kollapsade för att hon fick vänta så länge. Praktiskt? Jag vet inte..

Inga kommentarer: