lördag 21 januari 2012

händelsernas fredag

Eftersom det är en ekumenisk bönevecka den här veckan så var sku på en träff med de andra kyrkorna i skara. Pingst, mission, botaniska mf. Vi var lite halvt oroliga när vi gick dit i en stor klump. Kanske skulle alla se ner på oss eftersom vi skiljer oss ganska mycket från frikyrkorna. Men det var trevligt. Dock vågade bara Jag och Cissi beblanda oss med andra. Alla andra stannade i sin trygga grupp tillsammans med två andra från en annankyrka och spelade musik. Ni skulle sett vår altartavla som jag och Cissi hjälpte till att skapa. vääldigt vacker om man får säga så. :)

Efter kvällen som innehöll fina samtal, gudtjänstverkstad och gudstjänst samt det mycket viktiga fikat så stack jag och Kristian till Sebastian och tittade på Bond! Levande måltavla hette den. Flummig värre. Jag har aldrig sett en bondfilm och seriöst, jag känner att jag missat något. ;)

puss

Inga kommentarer: