måndag 16 januari 2012

klantig måndag!

Här sitter jag i skolan, med tanken på att vi började klockan åtta.

Jag var i tid och allt var perfekt. Men när jag kommer upp till vårt fina estetlandskap så var ingen av mina vänner där. Jag tänker att av någon konstig anledning så har alla nog försovit sig och jag går vidare till klassrummet. Läraren är där, jag är där och efter fem minuter anländer även en enda klasskompis. tio minuter senare stormar yttligare två in och båda utbrister: ''Har vi verkligen historia??'' Vilket vi såklart inte hade! För schemat hade ändrat sig från föregående vecka. Punkt! Jag anlände alltså till skolan två timmar tidigare än behövligt en måndag. Ja, man kan kanske hänga läpp över det men jag se det från den positiva sidan och hinner se på vamparie daries samt komma i tid till nästa lektion!

puss

Inga kommentarer: