onsdag 25 januari 2012

babbel om allt och ingenting


Inlägget skulle kunna låta: Aj min arm tar livet av mig. Meeen, det gör det inte, för jag klarar av att stänga av den konstiga smärtan. Man kan inte deppa ihop för att man bara har en arm. HAHA. Nejnej, jag kämpar på. Min kropp har förövrigt dragit på sig den värsta hostan EVER (!) men jag är lycklig ändå. Mitt rum är hyfsat städat och de flesta läxorna är gjorda, desutom är det handboll på tv ikväll så läxorna kommer bli gjorda, garanterat!;)

Idag var vi på mammas dagis och visade barnen våra ljudböker! Underbart. Så fruktansvärt söta. Man kan inte mer än le helt enkelt. Jag tror att jag gillar barn, fast jag skulle aldrig klara av att jobba med dom.

Påtal om om jobb så ska jag på ett möte med syon nästa vecka. jag behöver faktiskt lite hjälp att se om det är något som passar mig. Man behöver ibland hjälp att hitta det som verkligen passar en, see outside the box.

Inga kommentarer: