fredag 18 mars 2011

Tröötish

Jag är bara för trött just nu! Det snöar ute och jag sitter i skolan med världens längsta hål. Eller ja det är bara en och en halv timme kvar. I ett mörkt deprimerande rum sitter jag med mina klasskompisar.

Jag gick upp och började fixa frukost när jag plötsligt ser ut ur fönstret, där låg det mer än 10 cm vit massa på marken!
Bilfärden till skolan blev intressant och det tog säkert 20 min att ta sig till skolan istället för 10. Men det är väl kul att få träna sina kunskaper.

Jag måste införskaffa ny leggins och ett svart linne eftersom jag precis upptäckte att jag råkat få hål på dom, samtidigt som jag måste gå och ta foto till körkortet (ta-kort-grejen hade gått sönder). Det blir inte så mycket pengar kvar på mitt konto kanske. Haha.

Denna helgen kommer bli den bästa på länge. Jag ska:
-mysa med Frida ikväll.
-bodaborg med konfirmander imorron under dagen.
-fira manne på kvällen med övernattning.

Såååå extremt mysigt.

Inga kommentarer: