tisdag 1 januari 2013

Vi fira nyår precis som alla andra..

...fast kanske något finare!



Titta vilka vackra gestalter vi var. Vi sminkade oss utefter en youtubevideo, fixade varandras hår och sade vackra kommentarer.


Jag tror egentligen Hanna är en filmstjärna i smyg! Titta vilken pingla hon var! 


Och här var vår förrätt. Det andra glömde jag att ta kort på. Vackert eller hur?! 

Att lite sallad och en paraplydrik kan vara så vackert det visste ni inte va? 


En liten skara blev vi som firade nyår tillsammans. Det blev en ganska lugn nyår i jämfört med de flesta andras. Vi fixade oss, åt massa gott, spelade föråldrade barntp med väldigt många frågor om det hypade internet!! haha. Vi kollade också på fyrverkerier och insåg att nya modet i skara var att hålla i raketboxen medan den avfyrade sina mängder med raketer upp i luften eller snarare parallellt med marken. Smart va? Jag var sååååå imponerad över hur dom vågade. Eller inte. Vi firade också Kristians 20 års dag och pratade extremt mycket innan vi kom på att det skulle vara bra med lite sömn innan familjen Hjertén skulle komma och sjunga för sitt födelsedagsbarn. 
Så var mitt nyår. Jag lovade mig själ att våga ut på nya äventyr som jag aldrig gör. Haha. Hoppas ni också hade det utmärkt.

Puss. 

Inga kommentarer: