söndag 13 januari 2013

En söndag



Ojoj, vilken härlig söndag. Söndagar brukar ofta släpa sig fram längst med en gata, nästan så långsamt så att man känner hur benen inte ens tar skada av att släpas längst asfalten. Men idag minsann var jag uppe redan innan åtta och åt frukost drog till badhuset för att in handla ett 10-kort och börja gymma samt simma. Underbart. Jag träffade ett av mina barn på skolan som var helt chockad över att fröken var där och simmade. HAHA. Mamman fick förklara att även fröknar gör andra saker än att vara på skolan. Fint sagt mamman!

Jag åkte hem och åt en snabb lunch innan jag tog mig vidare för att plocka upp Louise så att vi kunde spendera resten av eftermiddagen i Skövde. Hon har ju som sagt en mycket rolig tid framför sig med massor med fester inför studenten och därför behövdes lite festkläder inhandlas! Jag däremot hittade en klänning på Indiska för 25 (!!!) kronor som man kan hänga i när man anländer till Peru!

Puss!

Inga kommentarer: