söndag 30 december 2012

En besvikelse till högen

Igår var jag i stan och inhandlade en värmefläkt till mitt iskalla rum som jag har döpt till Wilma och en kompaktkamera att använda i Peru. Men när det kom till att handla en nyårsoutfit som jag så sent kom på att jag nog behövde så fick jag leta lääääänge!

På nyår (enligt mig) ska man ha på sig något vackert, inte för att jag ska till någon speciell fest eller så, bara en till Kristian med Hanna och Erika, meeen ändå. Det vackra ska gärna vara lite glittrigt, helst i form av pajetter. Men jag gick i var enda butik, jag hittade typ en eller två koftor som glittrade lite. En kofta vill man ju inte ha på nyår?! Jag blev besviken.. Mycket besviken... Hur kan mina favoritbutiker svika mig så inför nyår? Dagen som är nästan lite viktigt som sin födelsedag och julafton i vad man har på sig! Allt såg grått och tråkigt ut. Inte ens tighta klänningar fanns inne på hm! HM, partyklänningarnas högsta moder. Haha. Så det fick bli en klänning som är svart med ett brunt bälte och ett silvrigt halsband. Jag är nöjd, fast lite glitter och glamour skulle seriöst inte skadat!!

Snart kommer Erika så det är bäst att äta frukost, duscha och dammsuga lite.

Puss.

Inga kommentarer: