fredag 28 december 2012

äventyrslust

Just nu har jag så sjukt mycket äventyrslust. Det bara spritter i benen! Helt otroligt. Jag kom ju hem från Teneriffa för en och en halv vecka sen. Ja, jag vet att det bara är några få månader kvar tills jag ska iväg på ett stort äventyr. Meeen, jag vill på äventyr NU!

För en stund sedan tittade jag på jobb som Ving har, resebolaget. Ett av dem är barn och ungdomsledare. Det vore väl perfekt? Vara utomlands tillsammans med andra ungdomar och tillsammans med barn. Haha. Jag skickade iväg ett mail direkt för att se om man kanske kan hitta någon tjänst till hösten. Hihi. Jag är så tokig och impulsiv vissa gånger. Den här planen kommer kanske aldrig att bli av men det är skönt att kunna känna att man har sitt liv i sina egna händer och bara kunna bestämma att man vill bort från isen och halkan.

Puss.

Inga kommentarer: