tisdag 11 december 2012

En liten update

Jag ligger här i min säng men en packad väska i den andra. För imorron mitt i natten drar jag och Jenny penny till Teneriffa och träffar massa härliga människor. Lite lyx i vardagen måste det ju vara. ;) Daniel, Noemi och Dorka från phoenixprojektet kommer vara där. Många fler phoenixar men det är dom jag har saknat mest och ser mest fram emot att träffa om jag ska vara ärlig.

På tal om Phoenix så presenterades den organisationen (som jag var med och startade!) på nobels fredsprisgalan igår. Iför alla som var där och alla kvinnor som ville fick våra smycken som vi skapade. Hur coolt är inte det?! Hallå, det är helt sjukt!! Men när jag berättar det för något så får de en liten rynka i pannan, en sådär, ELLLER HUR, SÄÄÄÄÄKERT-rynka. och så svarar dom ''vad häftigt''. Om man inte ar med så fattar man inte vad otroligt stort det är! Jag tänker iallafall sprida budskapet så mycket som möjligt.

Jag är hur pirrig som helst för imorron. Jenny kommer med sin gigantiska väska till mitt jobb i kväll och så åker hon med mig hem och så sover vi illa kvickt för ikväll/morgon natt så åker vi. halv tre åker vi från Vinninga och flyget går klockan halv sju! Haha. Så när ni vaknar är jag påväg till varmare breddgrader.

Inga kommentarer: