onsdag 26 december 2012

Teneriffa på sex dagar.

Det var ganska länge sen jag öppnade den här bloggen för att skriva lite om vad som händer i mitt liv. Jag har helt enkelt fullt upp med att åka till spännande platser, fira jul och jobba. haha. Här kommer flera bilder från när jag var på Teneriffa! En liten kort hyllning till ön kommer längre ner. ;)





Jag var på Teneriffa 12-17 december vilket var underbart för både kropp och själ samt huvud. Vi åkte dit på ett eumöte som handlade om arkitektur i olika länder. Vi lärde varandra och gick på många studiebesök för att få en uppfattning om hela öns arkitektur. Även om föreläsningarna och seminariumen var väl intressanta och lärorika är ändå det inte det som jag kommer komma ihåg om hundra år. Maten, solen och skratten kommer hjälpa mig att klara livet väldigt länge. haha. Vi hade så himla roligt. Det var också trevligt att träffa många som var med i Oslo. Man blev nästan chockad över hur nära vi hade blivit redan då och när vi efter ett halvår träffas igen så är det som om vi aldrig hade lämnat varandra. hahah. Jag älskar sådana vänner!!

Se och njut! För min egen skull skulle det kännas bra om ni blev lite avundsjuka också!
Som en liten parantes här mitt i solen så är det idag 70 dagar kvar tills jag åker till Peru!!

puss.

Inga kommentarer: