lördag 4 augusti 2012

Tågluff i litet format



Ungefär såhär taggad är jag för att börja resan mot Hamburg och Paul och sedan resan mot Berlin och Paulina.

Upplägget är att jag idag klockan fem ikväll tar tåget mot Västra Bodarna för att sova hos Marie min moster och imorgon klockan sex tar jag pendeltåget mot Göteborg innan jag kliver på det verkliga tåget som går vi Köpenhamn och sedan byter till ett tåg mot Hamburg och Paul. Hela resan tar tolv och en halv timme och kommer nog vara ganska tråkig vissa stunder. Men jag vet att på perrongen kommer det stå en ofantligt lycklig vän och vänta så det får vara i mitt huvud hela dagen. :)

På måndag kommer en kille till vid namn Daniel som ska hänga med oss hela dagen. Daniel är från Danmark och jag träffade honom precis som Paul och Paulina i Oslo. På natten åker jag över till Berlin och Paulina eftersom Paul och Daniel ska flyga till Lima och Rom. I Berlin möter Paulina upp mig och vi har det väl lite chill ända tills jag kvällen efter tar nattåget till Malmö och sedan är jag tillbaka i Sverige igen.

Det kommer bli perfekt men fjärilarna kryper såklart i magen!

Haha. Så farfar. Nu vet du upplägget och vet vart jag befinner mig de olika dagarna.

Puss och kram.

Inga kommentarer: