onsdag 1 augusti 2012

flashback

Livet rullar på. Det är väldigt konstigt hur snabbt man kommer in i det normala livet. Det är en vecka sen och jag har bara lite problem med att hitta rätt ord till svenskan. Idag fixar jag hemma med tvätt städning disk och liknande för att uppfylla min vuxna kvot i hemmet. I eftermiddag ska jag åka till vårdcentralen och ta min fjärde fästingspruta. 

Igår bokade jag även biljetter till min omtalade Tysklandsresa. Två dagar i Hamburg och en i Berlin. Uuuunderbart! 




Här är jag och Dorota på Phoenixs maskerad. Ingen hade några maskeradkläder så det var bara att ta fram sin kreativa sida och se vad man kunde göra åt saken. Jag ska föreställa en drug dealer och Dorota snövit. Haha. Jag hade även hoprullade pappersbitar och saltpulver samt ett kreditkort. Jag hade såklart en kompanjon vid namn Paul och jag var hans ex-girlfriend som aldrig ville låta honom gå för att vi hade för bra sex (HAHAH!). Vi fixade i ordning med våra kredikort, sniffade och rökte på hela kvällen och hotade folk och frågade om dom ville ha. '' the first time are always for free'' hahah. Vi höll oss i vår karaktär hela kvällen och satt för oss själva. Så himla roligt!! Saken var väl den att Paul lyckades se ut som en drug dealer medan jag med såg ut som en trött zombie. hahah.

Puss

Inga kommentarer: