onsdag 28 september 2011

tidsmaskin, någon?

Nu har jag beställt studentmössa! Den kommer bli vacker och dyr på samma gång. Men det är fett värt (tror jag). Den såg ut som en sockrig cupcake! Mums! Jag är så lycklig att jag tar studenten snart. Man ser slutet på ett långt sidenband.

Läxor i överflöd och massor annat att göra! Jag drar ett exempel så förstår ni kanske vad jag menar. Idag efter skolan (alltså nu) ska jag förbereda juniorer, ha juniorer (finaste barnen i universum!) mellan halv sex och halv åtta, samtidigt på en helt annan plats på jorden (skara) så jag planera konfirmandläger från klockan sju. Hur ska man hinna? Någon som möjligtvis äger en fungerande tidsmaskin?
Och som om det inte vorenog har jag prov/test/läxförhör imorron på jodendommen samt att jag ska ha läst ut min bok tills på fredag och det är mer än 100 sidor kvar. Kommer jag klara det? Klart jag kommer. ;)

puss

Inga kommentarer: