tisdag 27 september 2011

kaosnatten

Ja, igår var jag på barnutskottsmöte. Det tog alldeles för lång tid och tillslut kände jag mig så oengagerad att till och med skeden i koppen till det uppdruckna tet var trevligare att lägga tankarna på. Men vi fikade och bestämde ändå vissa saker. Hoppas bara att Ds är på gott humör när de kollar på vårt äskande inför 2012! :P

När mötet var klart i Falköping åkte jag och hämtade Manne. Efter en lång bilresa mellan Falköping och Skara slöt vi upp med Kristian för att vika tält i Nicolai. Redan nu var jag alldeles för trött. Vi vek och vek och drack te och vek och vek och städade. Sedan stack vi till Mc donalds. Manne skulle ha sin chokladmilkshake klockan halv tolv typ!

Efter många om och men och facebookande och citerar mc donaldsmannen ''en förbannat, jäkla,varm paj'' så var vi framme vid Kristians hus. Om jag hade varit i mina sinnes rätta bruk skulle jag åkt hem, men var jag det? NEJ! Haha. Så jag beslutade mig precis som Manne att sova hos Kristian och jaga upp iallafall Kristian vid sju för att jag började skolan åtta.

Jag måste även styka under att det enda jag hade med mig var kläderna jag hade på mig, ett anteckningsblock, bilnycklar och en mobil. Det och några fniss klarar man sig långt här i världen! ;)

Min kaosnatt var underbar och något jag känner för att göra någon mer randomnatt! Hihi.

puss!

Inga kommentarer: