lördag 3 september 2011

host

Jag sitter i sängen och har blivit en av dom som hostar konstant. En gång smakade det blod. Ska man ringa till sjukhuset då? Jag har hostat hela sommaren, eller ja sedan ösjönäs och det är ganska påfrestande. Men, men, någon gång blir det väl bra..
Igår kände jag mig bra, bara lite småhostig. Sen sov jag hos min vän Kristian och under natten började jag känna mig mer och mer slemmig. Typiskt. Jag som precis börjat dansa. Jag måste hänga med annars kommer jag aldrig fatta.

Mysigt nog sitter jag i min säng och insåg precis att livet enligt rosa har börjat på tv. Så det ska jag kolla på, försöka värma mig när den värsta frossan kommer och samtidigt dicka massa te så att jag slipper hostan. Visst låter det som en perfekt lördagskväll?! Ja, livet kunde knappt vart bättre.

puss

Inga kommentarer: