onsdag 14 september 2011

Foto

HAHAHA. Tillåt mig att skratta åt alla dessa fula skolkort! Jag dööööör! Liksom man har tränat i 12 år ni och ändå blir korten likadana. Det är lika bra att ge upp. Men Fotograferna var iallafall kul. Kanske var det bara för att våran lilla skara till klass på nio personer är så fruktansvärt söta men ändå. Vi fick göra grimager! Det var det bästa. Först massa seriösa och se en oseriös. Hihi. Sen fick vi se kortet som blir valt. Ja, det blev som det brukar bli. Förjävligt. Menmen, jag kan glädja mig åt att det bara är ett foto till innan vi slutar skolan. hihi.

Skolfotto, varför finns det egentligen? Alla blir fula och man blir alltid missnöjd. Som tur är kan man skratta åt det tillsammans! Men ärligt. Visst är det kanske kul att ha när man blir äldre och se: Jaha, i trean var vi bara nio stycken. Typ.

Jaja, jag har redan kommit över det där med att man blir ful på klassfotot och att alla 2500 elever på de la gardie har möjlighet att se på det. Perfekt helt enkelt!

Inga kommentarer: