måndag 18 juli 2011

Skaga

Idag när jag städade fann jag den gamla skivan med alla skagaminnen på. Dagboken samt massor med bilder! En klump befinner sig i min mage av sorg just nu.. Jag har alltid tänkt att det inte var så länge sen vi konfirmerades, men nu är Viktor konfirmerad och nu känns mitt 08-läger extremt långt bak i tiden.
Men det känns ändå som om jag lämnat det bakom mig, bara det att ibland blir man lite känslosam och knner för att sakna saker som man har gjort. Känslorna är alldeles för konstiga för att ens kunna beskriva dom! ;)
Titta vad fina och små vi var på den tiden!


Ett av de bästa minnena var ändå festen. Den hänger kvar på min näthinna.Vi hade så fruktansvärt roligt och när flickorna hoppade ut genom ett fönster så var nog det bästa som hände. haha. Det var så sjukt kul och spännande. Shit vad nervös man var. :)

Inga kommentarer: