tisdag 12 juli 2011

dag 1

Ja, första jobbdagen avklarad. Jag hade förväntat mig att det skulle bli tråkigt, men att sitta sju timmar på en stol och vänta på att människor skulle komma så att jag kunde pricka av hur många som kom, ja det var till och med värre än jag väntat mig. De 15 första kom första timmen. sen kom åtta de resterande sex timmarna. Man ska väl inte klaga. Det är ju inte så ansträngade samt att man får pengar för att sitta och spela mobilspel, kolla på film eller läsa en tidning. Jag tänker ta med mig min stickning så att det blir klar någongång.

Om ni inte gör något jätteviktigt imorron så tycker jag att ni bör gå och kolla på konsthallens utställning av Lasse Persson och hans vänner. Om ni då är riktigt snälla kan jag bjuda på digestivekex och ekologiskt chite. komsikomsi.

puss

Inga kommentarer: