tisdag 26 juli 2011

ändra hit och dit

Idag hälsade Billy och Simon på mig på jobbet. Mycket trevlig! Det gjorde att jag orkade stå ut resten av dagen. Nu är det bara en vecka kvar= fem arbetsdagar kvar= 30 timmar kvar tills jag har gjort mitt för den här sommaren. Lättnades suck kommer från mig.

Viktor kom hem igår också. Han pratar den fulaste dialekten någon sin nämligen, örebromål. Jag har gått runt och retat honom massor för att han pratar så och nu har även jag ändrat. Kul. Jaja, jag behöver träffa riktigt folk så att jag ändrar tillbaka. ;)

1 kommentar:

Simon sa...

Ändra genast!
Sök på "västgötska" på youtube och sätt på upprepa tills du blir normal. Och Viktor också för den delen. Och säg till honom att ge sina konfapolare samma behandling ;-)

PS. Har du sett Lion-videon än eller?
http://www.apple.com/se/macosx/whats-new/#video-lion