fredag 15 juli 2011

lite här

Igår träffade jag min käre vän som precis kommit hem från England. Det var härligt. :) Fast det regnade väääldigt mycket och när vi var och åt på Viktoria så satte dom upp deras snea tavlor. Mycket underhållande! ;)

Jag kan ju säga att jag tröttnat på mitt jobb ganska rejält.. Jag vill gärna ha någon arbetskompis, men jag sitter där ensam och stickar, sju timmar i sträck! Herregud. Fast en bra sak är att jag kommer ha ett rejält föråd med raggsockar när jag slutar om två veckor. Hihi. ;)

Jag har förresten ett stort blåmärke på min arm. Prefekt till Viktors konfirmation. Och hur har jag fått det? Jo jag har ramlat in i en gaderob. Mycket lustigt men sant.

Ska nog ta och äta lite frukost innan jag åker till jobbet. Välkommen dit mellan 11-14 idag. :)

puss

Inga kommentarer: