tisdag 5 juli 2011

sammanfattning

Midsommar var asbra (som alltid), under midsommar hälsade vi även på Skagisarna och därmed Viktor. Mycket trevlig. Efter midsommar har jag hunnit köpa en ny mobil, vara på ösjönäs i massa dagar och vart sjuk endel. Jag tog massor med bilder men eftersom min dator inte är laddad än så får det komma en bildbomb när jag får för mig att skaffa mig en laddare.

Just nu kollar jag för ovanlighetensskull på fotboll och ska snart käka fruktsallad med chokladpudding. Jag vill fira att min familj lämnat huset för semester till för mig okänt ställe (dom sa aldrig vart de skulle) och kommer inte hem förän på torsdag. Fast så roligt är det väl inte. Jag har feber och orkar knappt resa mig upp. Haha. De är anledningen till varför jag tittar på fotboll. HAHA.

Ha det bäst! Puss!

Inga kommentarer: