måndag 6 juni 2011

Vandrande genom stan

Jag har verkligen vänt på dygnet. Man borde vara trött vid den här tiden men nu har jag helt plötsligt blivit pigg igen och kan inte sova. Fast det är antagligen bra eftersom imorron är det party hela natten igenom. Eller åtminstone halva. :D Min alvdräkt är sydd och allt känns bra. För imorron smäller det. Imorron är nämligen dagen då KARNEVALEN slår till. Så underbart! Sköt att den är här och det betyder att det inte alls är långt kvar innan skolan slutar för dethär läsåret! Gött mos. Kom gärna och titta. Det kommer vara värt att se. Helt klart. Med start runt halv sex. Välkomna!
en bild från förra årets karneval. Underbart var det då och underbart kommer det bli. Inte ens regnet som hotar imorron kommer stoppa oss!


Puss

ps jag orkar inte skriva om flarkenlägret just nu men jag ska göra det när jag orkar för det var förträffligt.

Inga kommentarer: