onsdag 1 juni 2011

Gröna jord


som sagt imorron ska jag till flarken. Shit. Så skönt jag åker redan snart för att packa in de allmänna grejerna i bilen och sticka dit med dem i kväll. Jag Eva och Kristian. Sedan sover jag hos Kristian och vaknar upp med glatt humör innan vi sticker till Flarken och stannar där några dagar. Haha. Vad mysigt. Skogen är största botet för stress! Har jag fått för mig iallafall.

Jag har bara matten som jag behöver fixa innan jag klarar allt. Shit. Jag får träna under helgen. För nu jävlar ska jag klara det! Jag är nästan taggad för idag gick det bättre än vanligt.

Vet ni vad jag ser fram emot mest när jag är i skogen? Jo att sova! Det är så fruktansvärt mysigt. Jag tror jag dör. Det är lite kallt och så och det är så mysigt. Vindskydd är bäst! Saliga natur stackars de som inte får uppleva det!

Inga kommentarer: