onsdag 22 juni 2011

Vad ska hända härnäst?

MÅnga sjuka saker har hänt de senaste dagarna. Därför tänkte jag sammanfatta det med ett inlägg.

Igår var jag och simmade med Frida. Ett barn börjar prata med mig och sen när jag gått ur duschen och frågar en av tjejerna om hon är min mamma. HAHAHAH. Frida är för schööen 22 år! Sjukt. Dom fattade inte hur vi kunde vara kompisar när Frida var så gammal. Haha. Sen så frågar en av tjejerna om hon kunde bli tillsammans av benjamin. Vi frågar henne vem benjamin är och hur gammal han är. Han visade sig vara 13 år och frågan efter det var hur gammal hon var. Haha. Hon var 8 år! HAHAHAH. Vi sa åt henne att hon fick vänta minst fem år innan hon kunde ens tänka tanken. Sedan flydde vi ur omklädningsrummet!

Idag ringde Viktor hem efter några dagar på skaga. Han ringde och sa att vi skulle ringa upp. Vilket vi gjorde. TRE gånger och han svarade inte! Vi ringde senare och då svarade en annan som fick gå och hämta honom. Då frågade mamma såklart varför han inte svarade när han hade bett att vi skulle ringa upp. Då svarade han att han diskade! Ja, så kan man ju också svara.
Viktor hade glömt en väska hemma, så han hade ingen anhud eller lakan där. Sen var det en hel radda med saker som han skulle ha. Tur att jag ska upp på lördag. HAHA.

Nej nu hinner jag inte skriva mer. Mamma måste tydligen ha med mig och handla. Bäst jag byter om och åker med då. :D Får se vad som händer där!

Puss!

Inga kommentarer: