onsdag 8 juni 2011

blås..piiiiiiiiiip..klick

Ja och så har man vart med om en nykterhetskontroll alldeles ensam i bilen. Jag lyckades åka in i en när jag övningkörde och då var jag nervös men nu, jag kan lova er att mitt hjärta gick i 462,34 slag per sekund.

Ni vet igår, då var ju karnevalen. Och vi var kanske inte helt nyktra men jag var inte värst eftersom jag skulle köra idag. Med vetskapen om att jag haft alkohol i mig dagen innan gjorde att jag ville gråta och typ skrika:'' förlåt, förlåt det var inte meningen jag ska aldrig dricka igen..'' Herregud. Två minuter tidigare hade jag tänkt tanken att: åh vad jag skulle vilja vara med i en nykterhetskontroll bara inte just idag. :P

Som tur var så visade det negativt och polisen undrade varför jag skakade, och då var jag tvungen att med darrande pipig röst berätta att jag dagen innan råkat få i mig lite och att jag aldrig mer ska köra dagen efter. HAHAHAH. Shit vad han skrattade och sa att det var ganska lugnt men det var bra att jag hade det i baktanken när jag gjorde något liknande nästa gång. Haha.

Puss

Inga kommentarer: